tiistai 28. toukokuuta 2013

Pieni ja vaaleanpunainen

Mikä on pieni, ohut, kevyt, vaaleanpunainen ja hyödyllinen? 

Tietenkin Fifin uusi puhelin!


Tai ei se nyt enää mikään upouusi ole, vaan jo pari viikkoa mukanani kulkenut. 

Operaattorini Orange pommitti minua koko alkuvuoden viesteillä "Juuri nyt olisi korkea aika vaihtaa puhelinta!!!" ja lopulta päätin, että noh, vaihdetaan sitten. Täkäläisen systeemin mukaan kalliinkin uuden puhelimen saa huomattavasti edullisemmalla, kunhan sitoutuu uudelleen saman operaattorin asiakkaaksi seuraaviksi kahdeksi vuodeksi. Koska olen ollut jo kymmenen vuotta Orangen tyytyväinen asiakas, ei minulle tullut edes mieleeni vaihtaa. 

Alunperin havittelin Nokian uusinta Lumiaa, mutta en sitten kuitenkaan ollut valmis maksamaan siitä melkein kolmeasataa edes operaattorialennuksen jälkeen. Töissä useimmilla kollegoillani on Samsungin Galaxy S3, joten kun Orangen myyjämies ehdotti minulle miniversiota samasta aparaatista seitsemälläkympillä, en epäröinyt kovinkaan kauaa. Etenkään, kun alkujaan valkoiseen puhelimeen sai vaaleanpunaisen läppäkuoren!


Vaikka tämä on ensimmäinen ei-Nokialainen käpäläni ja tunsin ostohetkellä piston sydämessäni moisesta epäuskollisuudesta ex-kotikaupunkini ex-suuruutta ja perheeni entistä elättäjää kohtaan, olen ollut uuteen laitteeseen enemmän kuin tyytyväinen. Tällä voi tehdä vaikka mitä! Entinen puhelimenikin oli ns. älypuhelin, mutta se ei edes avannut sähköpostien liitetiedostoja. Samsung taas nielaisee tuosta vain jos jonkinlaisia sovelluksia. 


Kuvaruutukaappaus ja tietysti asianmukainen taustakuva.

Android-käpälän myötä olen myös vihdoin ryhtynyt/päässyt Instagram-käyttäjäksi. Vanhalla Nokialla se ei onnistunut. Instagramissa kuljen nimellä anna_fifi, tervetuloa seuraamaan! Blogin sivupalkissa on myös suora linkki Instagram-profiiliini.   


1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Taustakuva on asiallinen <3